דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכנסה - מנדל''ן השקעה סופר חכמה. 

מאת    [ 05/01/2009 ]

מילים במאמר: 918   [ נצפה 3825 פעמים ]

 

               

הכנסה - מנדל''ן  השקעה סופר חכמה.

 

הכותב - ישראל הריס

 

לאחר שרכשתם את הבית (נכס) הראשון ההשקעה הבאה צריכה לייצר הכנסה. הכנסות מנדל''ן לא צריכות להיות מגבלות  רק ביתים פרטיים על אותו משקל זהו יכול להיות נכס מניב גם  נכס מיסחרי. חלק מהשקיעים יעדיפו מרכזי קניות,או מחסנים מושכרים. רק לזכור האפשרויות הם בלי סוף.

ישנם הרבה הטבות מס  בבעלות על בית.

כלל ברזל בהשקעות בנדל''ן  מניב. לעולם לא ליקנות על סמך ההטבות במס  בלבד. אם הנכס לא שווה מצד עצמו ומכניס גם ללא ההטבות במסוי

ברוב המיקרים אין זו השקעה חכמה. ההטבות במס צריכות להחשב כהטבת בונוס ולא כבסיס להשקעה. אלה הם הסיבות המביאות להעדיף ולרכוש נכס  המכניס רווחים  על פני  קרקע להשקעה                  א. קרקע חשופה נותנת הטבות מעטות במיסוי ולרוב מייצרת מעט אם בכלל הכנסות.

משקיעים רבים תולים ומצפים להחזר על השקעתם  ממכירת הנכס . נכסים שאינם מיצרים תשואה והחזר  על ההשקעה שלך לא שווים  את הזמן והמאמץ הנדרש.

 

משקיעים שהם בעלי הנכס ומבאים  ותורמים ערך מוסף לנכס. כגון ניהול מתקדם, שיפורים פיזים,  או מזומן בכדי שאחרים ישפרו את הנכס והכנסותיו. משקיעים נוטים לנהל מדיניות הוגנת כלפי הדיירים. וכן מתמחים בתכניכות מימון  ושימוש נכון ליעול ושיפור הנכס. כל המשקיעים  מישתמשים ומגייסים את היבט הטבות המס לטובת מיקסום  ההחזר על השקעתם.  

נדלן מסייע למשקיעים רבים להשיג ולממש את מטרתם. חלק מן המטרות כולל הכנסה במזומן מהנכס, שמירת ערך כנגד אינפלציה, יצירת מקום עבודה מניהול ותחזוקת הנכס, וחלון לאפשרויות רווח נוספות בנדל''ן.

אחת מהאטרקציות העיקריות של נדלן היא השליטה  בהכנסות כמו במשכורת,ומס הכנסה.  אחת הדוגמאות הרווחיות, בניין דירות המיצר הכנסה משכירות הדיירים. בעל הנכס ישתמש בכסף זה להוצאות הניהול השוטפות , כגון מיסים, תיקונים, שרותים נוספים,ביטוח הנכס וכדו'. לאחר חישוב עלויות אלו בתוספת תשלומי ריבית משכנתא. אתה נשאר עם תזרים חיובי או שלילי כתשואה מין ההשקעה.

בל נשכח  את ניכוי מס במזומן המתקבל עבור הפחת של המבנה (ניכוי זה הינו ע''י הערכה של רואה החשבון לבלאי הנכס ) ואינו דורש שום תשלום במזומן בכדי להיות זכאי להכרה זו ) החלפה של דוחות המס בין הנכסים הינה דרך מעולה בכדי לבטל ירידות ערך ולאזן בין נכס למישנהו

 

חמישה עקרונות מפתח למשקיע בנדל''ן

 

קורסי השקעות בנדל''ן הם הלהיט החם בשוק  לכולם יש קורס המציע לך דרך איך תעשה כסף ללא הון עצמי  בהשקעה בנדל''ן מאמר זה מנסה לתת לך המשקיע תמונה בסיסית שתעזור לך לעשות עוד כסף בשוק הנדל''ן  של היום.

 

א. הכסף נעשה כבר ברכישה של הנכס.

השקעה בנדל''ן בדומה לקנית ניירות ערך אתה מעוניין לקנות בשפל. והסיבה היא שאתה תקבל הון עצום כאשר שוק הנדל''ן יעלה שוב   ( השאלה אינה אם אלא מתי )

הוצאת זמן ומשאבים על הערכות לנכס הינה קריטית מאחר ואין דרך אחרת לקבוע אם זו תהא עסקת נדל''ן נכונה וטובה.

 

ב. עיקרון מס 2  מעקב אחר תזרים הכנסות מהנכס.

נכסי נדלן בדרך כלל מיצרים הכנסה חודשית משכירות המשמשים לתשלום משכנתא,וכן הוצאות על בעיות בנכס וכדו' , (כדיליפה בגג.)

במקביל להיות עם יד על הדופק לשינויים בתשלומים או הוצאות היכולים לנגוס בהחזרי ההשקעה. ברגע שיש לך הכנסה מספקת וגדולה. תנהג בחכמה ותשמור בצד ( ליום גשום ) למיקרה ששוכרים לא ירצו לחדש חוזה לא יהיה זה נכון למחזר הלוואה על הנכס בכדי להשקיע בנכס נוסף ללא חישוב נכון לטווח הקרוב.

 

ג.עקרון שלישי. ניצול הזמן והאצלת סמכויות.

זכור כי אף אדם אינו מוכשר לכל, לכן המפתח הינו לזהות את הצד החזק אתו הינך מביא לעיסקה למשל אם הינך מוכשר למשא ומתן התמקד במציאת הנכס והוצאתו במחיר הנכון. והאצל סמכיות לבעלי המיקצוע קבלנים וכו' לטפל בכל שאר העסקה בשבלך

באופן דומה אם הינך מוכשר בעיצוב פנים, מצא עיסקה שזהו הצד החסר בה ותתמקד בהספקטים של עצוב הנכס. ע''י התמקדות במה שהנך טוב וניהול וניצול כוחות אחרים לעשיית שאר העבודה, אתה נהנה ממעשיהם וזמנם של אחרים ומשאיר לך מרחב וזמן לעשיית הון נוסף מהשקעות נדלן נוספות שתוכל להתפנות לעשייתם.  השקע זמן ומאמצים בבנית צוות מוכשר ואמין שיעבוד בשבילך ואתה תהנה מין התוצאות מכונה משומנת ותיק נכסים שמעלה את התשואות עם הזמן. זכור שעל ידי תגמול פיננסי ראוי תקבל צוות המוקדש לעשייה והגדלת הונך דרך השקעות בנדל''ן.

 

ד. העקרון הרביעי. למד כיצד למנף נכון את השקעתך.

הידעת כי בתחום הנדל''ן רבים מין המשקעים החלו את דרכם עם סכום ראשוני נמוך להשקעה?  גם טיקונים בנדלן כ-דונלד טראמפ  למדו את כוחו של מינוף בהשקעות נדל''ן. מטרתך למנף את הונך כך שתוכל לנהל נכסים ועסקאות השוות בכמה וכמה את ההון האישי שלך , זכור עם זאת לחלק נכון את השקעתך ולשמר הון מסוים  נגד תנודות השוק כדוגמת תפוסת נכס נמוכה ודו' והתזרים שללי. מינוף המנוהל ומחושב נכון יביא אותך רחוק, אבל! התנהלות שאינה מחושבת נכון תפיל אותך. תיכנון השקעה ולמידת התנאים של תזרים המזומנים וזמני  התשלומים למימון העסקאות קריטיות ליפני כניסה להשקעה משמעותית ורצינית בנדל''ן.

 

ה. עקרון חמישי, השקיע תחילה בזמן עם אנשי מיקצוע בתחומים המשיקים ( נדל''ן ).

אתה מעוניין במידע הנכון ובזמן הנכון על עסקה אטרקטיבית בנדלן? הדרך הנכונה והטובה ביותר ללמוד מהם הינה  להכנס לתוך קבוצה של עוסקים בדבר ויצירת הקשרים וחברויות. למד את שפת המקצוע, והתמקד בעשיית  חברים המתעסקים בהשקעות נדל''ן . בגלל שהם העיניים והאוזנים שלך והם יובילו אותך להזדמנויות והתפתחויות ושנויים  בתנאי השכירות ביקושים באזור תשתיות וכו'. להיות השחקן הראשון שפועל זהו יתרון שיש לשחקנים החזקים בשוק הנדל''ן וע''י התערות בתוכם תוכל לסגור את הפער באופן משמעותי.

 

לסיכום, תן את תשומת ליבך לחמשת כללים אלו ונסה לראות היכן הם מתקשרים ומועילים להשקעתך בנדל''ן  ואולי תתחיל לראות את פירות השקעתך -  תשואה  ראויה להשקעתך.  

 

 

B&H REAL ESTATE
Yisrael Harris, CEO
Investor, Entrepreneur and Business
Real Estate & Financial Investments, Israel
http://www.Nadlan-USA.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב